joi, 1 martie 2012

Haios :)

Gheo si Ion
Gheo si Ion mergeau cu trenul de la Cluj la Sibiu. Ion rupe tacerea si zice: 
Ion: Auzi, ma Gheo, TU stii de ce NE hurduca trenu` aista ? 
Gheo: Nu stiu. Tu stii ? 
Ion: Apa` hai sa-ti explic: trenu` aista are la început o locomotiva. Stii ? 
Gheo: Stiu dara, ca nu sunt prost. 
Ion: N-avem nici o treaba cu ea. Merje lin, fain de tat. Mai departe, dupa locomotiva imediat este vagonul cu posta. Stii ? 
Gheo: Stiu dara, ca nu sunt prost. Ne pasa noua de vagonul cela? 
Ion: Nu NE pasa. Dupa vagonul cu posta este vagonul Ala pentru domni de la oras, din aia cu valize patrate. Stii ? 
Gheo: Stiu dara, ca nu sunt prost. Spune mai departe. 
Ion: Nici de Ala nu NE pasa. Dupa vagonul domnilor de la oras este vagonul pentru palmasi, nevoiasi ASA ca noi. Stii? 
Gheo: Stiu dara, ca nu sunt prost. Spune mai departe. Avem vreo treaba cu el ? 
Ion: Oleaca de rabdare. Vagonu` nost` are 2 osii: osia din fata (cu care nu avem nici o treaba) si osia din spate, asta pe care sta compartimentul nost`. Stii? 
Gheo: Stiu dara, ca nu sunt prost. Osia aiasta are vreo taina cu noi? 
Ion: Stai o târa. Osia are 2 roti: roata din stânga (care nu NE intereseaza) si roata din dreapta, pe care stam noi. Stii? 
Gheo: Stiu dara, ca nu sunt prost. Ce-I cu roata de sub noi ? 
Ion: Roata aiasta are aria PI x R patrat. Cu PI si cu R nu avem nici o 
Treaba, pe noi patratul cela NE hurduca ASA`. 
***
Diverse 
- Cum te numesti, Domnule ? 
- Petru Potopeanu 
- Si ce lucrezi ? 
- Prepar pesti pentru pulverizat. 
- Bine, dar ce anume operatii faci ? 
- Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite, pregatesc patru putini pentru pestele prajit, pulverizez pasta produsa, pun pe pungi. 
- Dar de ce vorbesti numai cu `P`? 
- Poftim ? 
- De ce vorbesti numai cu `P`? 
- Pentruca pot pronunta pe P perfect perceptibil. 
- Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele vei gresi. 
- Primesc. 
- Pe cat ? 
- Pun prinsoare pe patru poli ! 
- S-a facut. Spune-MI ce-ti place sa mananci ? 
- Peste, pastravi, plachie, potirnici, prepar piftie piperata, parjoale, pastrama, papricas, papanas, porumbei, pui pane. 
- Si ce vin bei? 
- Pinot, pelin, porto. 
- Si ce desert ? 
- Placinte, prajituri, pepene, prune, pere, portocale, piersici. 
- Dar inghetata obisnuesti ? 
- Putin profiterol, parfait. 
- Spune-MI cum iti petreci timpul liber ? 
- Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor, prin parcuri. 
- Dar vara? 
- Pescuiesc. 
- Si iarna ? 
-Patinez. 
- Te pomenesti ca poti sa-MI spui o poezie cu litera `P`? 
- Pot. 
- Asta nu o mai cred. Spune-o ! 
- POEZIA POETULUI PETRU POTOPEANU: 
"Prin pustiuri, peste pietre, 
Pasari, pilcuri pribegesc, 
Parasindu-si puii proprii 
Pe pamintul parintesc. 
Prima pasare, pilotul, 
Plescaia puternic pliscul, 
Patina privind pamintul, 
Pajistea, padurea, pliscul."
- Bine ! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cind ai plecat ? 
- Paraschiva papusico, pentru prinz prepara putin patrunjel pe potirnichi. Pa! 
- Vad ca am pierdut. 
- Pardon, platesti patru poli pentru pierderea pariului. 
- Platesc. 
- Pune paralele pe portofel. 
- Inca o intrebare. 
- Poftim? 
- Ce adresa ai matale ? 
- Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecind prin Pingari, peste pod.
***

O blonda cade in Nil
Cand se vede inconjurata de crocodili zice:
Wow, barci de salvare Lacoste!
***

Intr-un compartiment de tren, un oltean si un ardelean.
La un moment dat, ardeleanul scoate o litra de palinca, slanina, pita, sfarma o ceapa si incepe sa manance, tragand din cand in cand si din palinca...
Olteanului i se face de o dusca, dar cum sa intre in vorba?
La un moment dat, vazand ca tuica e pe terminate, isi ia inima in dinti si se apropie de ardelean:
- Ma cheama Radu!
- Apai, no, daca te cheama, du-te...
***

Scrisoare catre postul de televiziune:
- Va rog terminati o data cu stirile difuzate pe banda din josul ecranului!
Soacra-mea crede ca e karaoke!
***

Un tip isi revine dintr-o coma profunda de 7 luni.
In tot acest timp, sotia lui a stat zilnic langa patul lui. La cateva zile dupa ce si-a revenit, isi cheama sotia:
- Draga mea, ai fost alaturi de mine in toate nenorocirile prin care am trecut: cand am fost concediat, m-ai sprijinit enorm; cand afacerea mea a dat faliment, ai fost langa mine; cand am fost impuscat, ai stat alaturi de mine; cand ne-am pierdut casa, ai fost tot langa mine; cand sanatatea mea s-a subrezit, m-ai sprijinit permanent. Stii ceva?
- Ce sa stiu, dragul meu? intreaba ea zambitoare.
- Cred ca imi porti ghinion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Statistici